X

Vadovaudamiesi Elektroninių ryšių įstatymu, prašome Jūsų sutikimo išsaugoti naršyklėje slapukus (angl. „cookies“), kurie naudojami renkant statistinę informaciją apie puslapio lankomumą ir leidžia mums tobulinti svetainę. Jeigu sutinkate, kad Jūsų naršyklėje būtų išsaugoti šie slapukai, prašome spausti mygtuką „Sutinku“. Informacija apie sutikimą ar nesutikimą bus išsaugota atskirame, tam skirtame slapuke, kuris bus saugomas 1 metus. Jeigu nepasirinksite nei vieno varianto, šis pranešimas bus rodomas kiekvieną kartą lankantis mūsų puslapyje.

Detalesnę informaciją apie šiame puslapyje naudojamus slapukus bei galimybę atsisakyti slapukų galite rasti paspaudę nuorodą Informacija apie slapukus (kuri visada bus rodoma puslapio apačioje).

Loading...

Renginiai

Ankstesnis mėnuo Kitas mėnuo
Rugpjūtis2019
PrAnTrKePeŠeSe
29 30 31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
01

Aktuali tema

2015 / 02 / 03
Atlikta 2014 m. Europos socialinio fondo agentūros teikiamų viešųjų paslaugų kokybės analizė

2015 m. sausio 6–13 dienomis buvo vykdoma Europos socialinio fondo agentūros teikiamų viešųjų paslaugų kokybės apklausa. 738 projektų vykdytojus elektroniniu paštu pasiekė kvietimai dalyvauti apklausoje. Kvietimai buvo išsiųsti tiems projektų vykdytojams, kurių projektai yra šiuo metu įgyvendinami bei tiems, kurių projektai baigti, tačiau ne anksčiau nei prieš 6 mėnesius. Apklausoje sudalyvavo 337 respondentai.

 

Apklausos metu projektų vykdytojams buvo užduotas klausimas „Galvojant apie Jūsų ligšiolinę bendradarbiavimo patirtį su Agentūra, kiek Jūs esate patenkinti Agentūra/Agentūros darbu, jos teikiamomis viešosiomis paslaugomis, darbuotojų profesionalumu ir komunikacija apskritai?“, į šį klausimą respondentai turėjo atsakyti naudodami skalę nuo 1 iki 5 balų, kur 1 reiškia – visiškai nepatenkintas, o 5 – labai patenkintas.

Daugiausiai apklaustųjų atsakė, kad yra visiškai patenkinti arba patenkinti Agentūros darbuotojais ir jų darbu (92,8 proc.). Tik po 0,9 proc. respondentų yra visiškai nepatenkinti arba nepatenkinti Agentūros paslaugomis, darbuotojų profesionalumu ir kompetencija. Bendras vidurkis siekė 4,4  ir tai yra 0,3 punktais daugiau nei praėjusiais, 2013 metais.

 

Atlikta apklausa taip pat padėjo įvertinti klientų pasitenkinimo indeksą (NPS). Apklausos metu projektų vykdytojams buvo užduotas klausimas „Ar rekomenduotumėte Agentūros projektų vadovą, su kuriuo dirbate, kitiems?“, į šį klausimą respondentai turėjo atsakyti naudodami skalę nuo 0 iki 10 balų.

Pagal pateiktus vertinimus, respondentai suskirstyti į 3 grupes: tvirti rėmėjai (įvertinę 9–10 balų), neutralūs (7–8 balai) bei nelinkę rekomenduoti (0–6 balai). Indeksas buvo skaičiuojamas iš tvirtų rėmėjų procento atimant nelinkusių rekomenduoti procentą. Paaiškėjo, kad daugiausiai apklaustųjų yra tvirti Agentūros projektų vadovų rėmėjai (74,5 proc.). Ši dalis respondentų yra patenkinti klientai, kurie prisideda prie įstaigos reputacijos augimo. 19,6 proc. respondentų yra neutralūs. Šie klientai yra patenkinti, bet nėra entuziastingi. 5,9 proc. apklausos dalyvių yra nelinkę rekomenduoti, jie yra nepatenkinti Agentūros projektų vadovu, su kuriuo dirba.  2013 metais atliktos apklausos duomenimis šis indeksas siekė 51,2, tuo tarpu naujausia apklausa parodė, jog šiuo metu indeksas siekia 68,6.

 

Praėjusiais metais Agentūra siekė plėtoti partnerystės santykius su projektų vykdytojais ir pareiškėjais, tad Apklausos metu projektų vykdytojams buvo užduotas klausimas „Kaip Jūs iš savo patirties galėtumėte apibūdinti Agentūrą, – tai daugiau kontroliuojanti institucija ar partnerė?“, į šį klausimą respondentai turėjo atsakyti naudodami skalę nuo 1 iki 5 balų, kur 1 reiškia – kontrolierė, o 5 – partnerė. Daugiausiai apklaustųjų mano, kad Agentūra yra labiau partnerė nei kontrolierė arba partnerė (58,8 proc.), siūlanti geranorišką pagalbą. 27,9 proc. respondentų mano, kad Agentūra yra tiek kontrolierė, tiek partnerė. 13,4 proc. apklausos dalyvių mano, kad Agentūra yra daugiau kontrolierė nei partnerė arba kontrolierė. Per metus vidutinis vertinimas paaugo 0,5 punktais – 2013 m. vidurkis siekė 3,1 , o 2014 m. – 3,6.

 

Dėkojame Jums už aktyvų dalyvavimą apklausoje bei apie Agentūros veiklą išsakytą nuomonę. Jei turėtumėte pastebėjimų ir pasiūlymų, kaip būtų galima pagerinti Agentūros teikiamas viešąsias paslaugas, rašykite mums elektoriniu paštu klientai@esf.lt

 

Atgal