susipažinę su Lietuvos Respublikos įstatymais, Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, ES teisės aktais, reglamentuojančiais ES, ir kitos finansinės paramos skyrimą bei valdymą, finansinę ir buhalterinę apskaitą, viešuosius pirkimus;
išmanantys profesinio mokymo Lietuvoje sistemą ir jos specifiką: profesinio mokymo programas; kvalifikacinius reikalavimus, keliamus profesijos mokytojams, dirbantiems profesinio mokymo įstaigose; profesinio mokymo programų modulių specifiškumą pagal atskiras švietimo sritis;
išmanantys praktinį profesinio mokymo įstaigų mokinių ugdymą įmonėse ir įstaigose pameistrystės forma ir pagal mobilumo programas;
mokantys analizuoti, gebantys planuoti, organizuoti darbo krūvį, kaupti, sisteminti ir apibendrinti informaciją, rengti išvadas bei sugebantys numatyti problemas ir siūlyti galimus jų sprendimo būdus;
turintys gerus darbo kompiuteriu įgūdžius;
gerai mokantys valstybinę kalbą (raštu ir žodžiu);
pareigingi, kruopštūs, kūrybiški, gebantys savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą;
turintys komandinio darbo įgūdžių.
PAGRINDINĖS FUNKCIJOS
užtikrina efektyvų / kokybišką projekto įgyvendinimą, savo veikla siekdamas, kad projekte teikiamos mokymų paslaugos projekto tikslinei grupei atitiktų jos poreikius ir būtų kokybiškos;
atlieka profesijos mokytojų kompetencijų tobulinimo poreikio analizę, pasitelkdamas klausimynus ar kitas informacijai surinkti reikalingas priemones, ir pateikia apibendintus, susistemintus rezultatus;
savo ekspertinėmis žiniomis prisideda prie projekto viešųjų pirkimų vykdymo, teikia rekomendacijas, siūlymus rengiant viešųjų pirkimų dokumentus;
atlieka nuolatinę mokymų priežiūrą, stebėseną, tiekėjo teikiamų mokymo paslaugų kokybės vertinimą, analizuoja atsiliepimus apie mokymus, teikia pasiūlymus projekto vadovui dėl galimų pokyčių;
esant poreikiui, vyksta į profesinio mokymo įstaigas, įmones vizito, dalyvauja susitikimuose aptariant aktualius su projektu susijusius klausimus;
bendradarbiauja su suinteresuotomis šalimis (pvz., ministerijomis, paslaugų teikėjais ir pan.), identifikuoja gerąsias patirtis bei rizikas, inicijuoja pasidalijimą informacija, dalyvauja susitikimuose dėl paslaugų kokybės aptarimo;
užtikrina projekto dalyvių tikslinės grupės atitikimą PFSA reikalavimams;
atlieka reikalingų dokumentų (teisės aktų) analizę;
esant poreikiui, teikia pagalbą projekto administravimo komandai;
dalyvauja rengiant PFSA ir kitus susijusius dokumentus, prireikus – jų pakeitimus;
rengia raštus, pažymas, suvestines, ataskaitas ir kitus dokumentus, susijusius su projekte teikiamų mokymo paslaugų įgyvendinimu;
vykdo veiklos įgyvendinimo stebėseną (analizuoja, vertina, prognozuoja) ir, esant poreikiui, inicijuoja reikiamus dokumentų pakeitimus;
nuolat informuoja projekto administravimo komandą apie projekto eigą ir kylančias problemas, siūlo sprendimus;
vadovų nurodymu teikia pagalbą paskirtiems auditoriams ir kitų suinteresuotų institucijų pareigūnams;
pagal kompetenciją dalyvauja rengiant su projektų vykdymu susijusius procesus ir kitus dokumentus bei užtikrina procesų įgyvendinimą, peržiūrą, tobulinimą, rekomenduoja pakeitimus bei prižiūri jų įgyvendinimą;
pagal kompetenciją atstovauja Agentūrą projekto įgyvendinimo klausimais (darbo grupių, komisijų, komitetų, tinklų ir pan. veiklose);
atlieka kitas teisės aktuose, projekte ir Agentūros procesuose numatytas funkcijas bei vadovų pavestas užduotis, susijusias su Agentūros veiklos tikslais ir neprieštaraujančias Lietuvos Respublikos įstatymams ir kitiems teisės aktams.