gebantys taikyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Vyriausybės nutarimus ir kitus teisės aktus, ES teisės aktus, reglamentuojančius ES, ir kitos finansinės paramos skyrimą bei valdymą, finansinę ir buhalterinę apskaitą;
gebantys taikyti nacionalinius teisės aktus, reglamentuojančius viešuosius pirkimus;
turintys ne mažesnę kaip 2 metų patirtį projektų administravimo srityje;
mokantys analizuoti, gebantys planuoti, organizuoti darbo krūvį, kaupti, sisteminti ir apibendrinti informaciją, rengti išvadas bei sugebantys numatyti problemas ir siūlyti galimus jų sprendimo būdus;
turintys gerus darbo su MS Word, MS Power Point, MS Excel, DVS, DMS programomis įgūdžius;
gerai mokantys valstybinę ir vieną iš ES kalbų ir gebantys sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, išmanantys raštvedybos taisykles;
turintys komandinio darbo įgūdžių;
atitinkantys reikalaujamas vyr. projektų vadovo kompetencijas;
aktyviai dalyvaujantys jam priskirtose veiklose, iniciatyvūs (teikia siūlymus veiklos gerinimui ir / arba probleminių situacijų sprendimui);
aktyviai dalyvaujantys Agentūroje veikiančių darbo grupių veikloje.
PAGRINDINĖS FUNKCIJOS
organizuoja ir koordinuoja projektų veiklų vykdymą;
užtikrina, kad vykdomų projektų veiklos ir rezultatai atitiktų Europos Sąjungos bei nacionalinių teisės aktų reikalavimams, susijusiems su projektuose vykdomomis veiklomis;
naudoja projekto finansavimo lėšas nurodytam projekto tikslui pasiekti, laikydamasis projekto sutarties, Lietuvos Respublikos ir ES teisės aktų;
vykdo projekto partnerių atrankos procesą;
bendradarbiauja su projekto partneriais, užtikrina, kad projekto partneriai tinkamai vykdytų jiems priskirtas funkcijas;
vykdo projekto partnerių vykdomų projektų veiklų kokybės patikras (patikros partnerių veiklų įgyvendinimo vietose);
vykdo funkcijas, numatytas vykdomo projekto sutartyje;
apmoko naujus darbuotojus;
tvarko ir prižiūri projektų bylas, vadovaudamasis Agentūros procesuose nustatyta tvarka;
užtikrina visų su projektų vykdymu susijusių duomenų (tiek popierinės, tiek elektroninės versijos) saugojimą bei pastovų duomenų bazės atnaujinimą;
vadovų nurodymu teikia pagalbą paskirtiems auditoriams ir kitų suinteresuotų institucijų pareigūnams;
pagal poreikį, vadovo nurodymu, patikrina kito darbuotojo atliktą darbą;
dalyvauja Agentūros veiklos tobulinime (atsakingas už priskirtų dokumentų, susijusių su Agentūros veikla, priežiūrą, dalyvauja Agentūros veiklos rizikos ir neatitikimų valdyme ir pan.);
dalyvauja bendradarbiavimo veiklose (rengia pristatymus priimant oficialias delegacijas, vyksta į renginius ir pan.);
pavaduoja vedėją, specialistą, kitą ekspertą kai jo nėra darbe dėl ligos, komandiruotės, atostogų ar kitų priežasčių;
pagal poreikį atlieka projekto užbaigimo darbus, teikia galutinį mokėjimo prašymą, ataskaitas, patikslinančius dokumentus;
vykdo kitas teisės aktuose, projekto sutartyse ir Agentūros procedūrose numatytas funkcijas bei vadovų pavestas užduotis, susijusias su Agentūros veiklos tikslais ir neprieštaraujančias Lietuvos Respublikos įstatymams ir kitiems teisės aktams.