turintys aukštąjį išsilavinimą (bakalauro kvalifikacinis laipsnis);
turintys ne mažesnę kaip 1 metų projektinio darbo patirtį;
turintys darbo patirties kuruojamo komponento temoje ir srityje;
mokantys analizuoti, gebantys planuoti, organizuoti darbo krūvį, kaupti, sisteminti ir apibendrinti informaciją, rengti išvadas bei sugebantys numatyti problemas ir siūlyti galimus jų sprendimo būdus;
turintys gerus darbo kompiuteriu įgūdžius;
gerai mokantys valstybinę kalbą (raštu ir žodžiu) ir vieną iš ES kalbų (ne žemesniu nei C1 lygiu);
pareigingi, kruopštūs, kūrybiški, gebantys savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą;
turintys komandinio darbo įgūdžių.
PAGRINDINĖS FUNKCIJOS
Užtikrina „Tūkstantmečio mokyklos“ programos komponento įgyvendinimą ir rezultatų pasiekimą.
Atsako už „Tūkstantmečio mokyklų“ programos projektų veiklų komponento įgyvendinimą ir Programos projektų rezultatų pasiekimą.
Atlieka savivaldybės švietimo sistemos būklės ir kaitos analizę pagal kuruojamą komponentą, identifikuoja spręstinas problemas, siekiamo pokyčio tikslą ir tobulintinas sritis savivaldybėje;
Organizuoja informacinius, ekspertinės - metodinės pagalbos ir gerosios patirties sklaidos renginius savivaldybėms ir mokykloms ir bendradarbiauja su paslaugų teikėjais.
Konsultuoja savivaldybes dėl jų vaidmens Programoje ir numatomų įgyvendinti rodiklių, teikia rekomendacijas dėl Programos komponento įgyvendinimo, stebi savivaldybių bei mokyklų vykdomų veiklų progresą bei konsultuoja jas dėl tinkamo veiklų vykdymo, keitimų atlikimo bei nustatytų rezultatų pasiekimo;
Kaupia, sistemina ir analizuoja informaciją apie komponento įgyvendinamas veiklas savivaldybėse, rengia rekomendacijas;
Bendradarbiauja su kitų „Tūkstantmečio mokyklų“ projektų komponentų ekspertais, pagal kompetenciją teikia pagalbą ekspertams ir administravimo komandai.
Dalyvauja keičiant „Tūkstantmečio mokyklų“ pProgramoą, projekto finansavimo sąlygų aprašą, rengiant paslaugų pirkimo ir kitus, susijusius dokumentus, prireikus – jų pakeitimus.
Pagal kompetenciją rengia raštus, pažymas, suvestines ir kitus dokumentus, susijusius su Programos komponento įgyvendinimo darbais.
Kaupia, sistemina informaciją apie Programos dalyvių komponento pasiektus rezultatus, įgyvendinimo terminus ir paslaugų kokybę.
Nuolat informuoja „Tūkstantmečio mokyklų“ ekspertą (programos veiklos vadovą) apie veiklos eigą ir kylančias problemas, siūlo sprendimus.
Atsiskaito „Tūkstantmečio mokyklų“ ekspertui (programos veiklos vadovui) už savo darbą ir „Tūkstantmečio mokyklų“ projektų veiklos rezultatus.
vadovų nurodymu teikia pagalbą paskirtiems auditoriams ir kitų suinteresuotų institucijų pareigūnams;
pavaduoja kitą ekspertą, kai jo nėra darbe dėl ligos, komandiruotės, atostogų ar kitų priežasčių;
atlieka kitas teisės aktuose, Programoje ir Agentūros procesuose numatytas funkcijas bei vadovų pavestas užduotis, susijusias su Agentūros veiklos tikslais ir neprieštaraujančias Lietuvos Respublikos įstatymams ir kitiems teisės aktams.