turintys aukštąjį išsilavinimą (magistro kvalifikacinis laipsnis);
turintys ne mažesnę kaip 5 metų vadovaujamo darbo patirtį;
turintys ne mažesnę kaip 5 metų projektų valdymo patirtį;
turintys komandos formavimo ir valdymo patirtį;
turintys patirties dirbant su keletu skirtingų komandų/interesų grupių vienu metu;
mokantys analizuoti, gebantys planuoti, organizuoti darbo krūvį, kaupti, sisteminti ir apibendrinti informaciją, rengti išvadas bei sugebantys numatyti problemas ir siūlyti galimus jų sprendimo būdus;
turintys gerus darbo kompiuteriu įgūdžius;
gerai mokantys valstybinę kalbą (raštu ir žodžiu) ir vieną iš ES kalbų (ne žemesniu nei C1 lygiu);
pareigingi, kruopštūs, kūrybiški, gebantys savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą;
turintys komandinio darbo įgūdžių.
PAGRINDINĖS FUNKCIJOS
užtikrina „Tūkstantmečio mokyklos“ programos įgyvendinimą ir atsako už jos rezultatų pasiekimą;
koordinuoja (planuoja, organizuoja, kontroliuoja) „Tūkstantmečio mokyklų“ programos projektų ekspertų grupės veiklą, prireikus – inicijuoja aktualius mokymus;
bendradarbiauja su vykdytojo paskirtu administravimo komandos vadovu;
sudaro ir įgyvendina „Tūkstantmečio mokyklų“ programos vidinės ir išorinės komunikacijos planą;
įgyvendina privalomas viešinimo priemones numatytas teisės aktuose;
atstovauja „Tūkstantmečio mokyklų“ programą viešumoje (pvz., seimas, žiniasklaida, socialiniai partneriai ir t.t.);
organizuoja informacinius, ekspertinės - metodinės pagalbos ir gerosios patirties sklaidos renginius savivaldybėms bei mokykloms, bendrauja su paslaugų teikėjais;
organizuoja (pagal poreikį vykdo) savivaldybių / mokyklų konsultavimą dėl jų vaidmens Programoje, numatomų įgyvendinti rodiklių, numatytų veiklų vykdymo ir jų keitimo, perteikia Geros mokyklos koncepciją, Formaliojo švietimo kokybės užtikrinimo koncepciją, Savivaldybių švietimo pažangos ataskaitų rengimo gaires ir praktinį taikymą;
kartu su ekspertų grupe teikia rekomendacijas savivaldybėms dėl Programos komponentų „Lyderystė veikiant“, „STEAM ugdymas“, „Kultūrinis ugdymas“, „Įtraukusi ugdymas“ įgyvendinimo;
teikia pagalbą „Tūkstantmečio mokyklų“ projektų ekspertams ir Programos administravimo komandai;
dalyvauja keičiant „Tūkstantmečio mokyklų“ Programą, projekto finansavimo sąlygų aprašą, rengiant paslaugų pirkimo ir kitus, susijusius dokumentus;
rengia raštus, pažymas, suvestines, ataskaitas ir kitus dokumentus, susijusius su Programos įgyvendinimo darbais;
kaupia, sistemina informaciją apie Programos dalyvių veiklų planus ir pasiektus rezultatus, įgyvendinimo terminus ir paslaugų kokybę;
vykdo veiklos įgyvendinimo stebėseną (analizuoja, vertina, prognozuoja) ir, esant poreikiui, inicijuoja reikiamus pakeitimus;
nuolat informuoja “Tūkstantmečio mokyklų ” programos priežiūros komitetą apie veiklos eigą ir kylančias problemas, siūlo sprendimus;
atsiskaito “Tūkstantmečio mokyklų” programos priežiūros komitetui už aliktus darbus ir „Tūkstantmečio mokyklų“ programos veiklos rezultatus;
kartu su administravimo komanda planuoja „Tūkstatmečio mokyklų“ projektų lėšų įsisavinimą, analizuoja planų įgyvendinimą bei nagrinėja planų nevykdymo priežastis;
atlieka pavaldžių darbuotojų darbo kokybės vertinimą;
vadovų nurodymu teikia pagalbą paskirtiems auditoriams ir kitų suinteresuotų institucijų pareigūnams;
pavaduoja kitą ekspertą, kai jo nėra darbe dėl ligos, komandiruotės, atostogų ar kitų priežasčių;
atlieka kitas teisės aktuose, Programoje ir Agentūros procesuose numatytas funkcijas bei vadovų pavestas užduotis, susijusias su Agentūros veiklos tikslais ir neprieštaraujančias Lietuvos Respublikos įstatymams ir kitiems teisės aktams.