turintys aukštąjį arba jam prilygintą išsilavinimą;
turintys ne mažesnę kaip vienerių metų darbo patirtį personalo vadybos srityje;
susipažinę su Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais bei kitais teisės norminiais aktais, susijusiais su darbo sritimi ir gebantys juos taikyti savo kompetencijų lygyje;
gerai mokantys valstybinę ir anglų kalbas (raštu ir žodžiu ne žemesniu kaip B2 lygiu) ir gebantys sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu;
gebantys savarankiškai planuoti, organizuoti veiklą, mokantys kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją, rengti išvadas;
turintys gerus darbo kompiuteriu įgūdžius;
pasižymintys komunikabilumu ir lankstumu.
PAGRINDINĖS FUNKCIJOS
koordinuoja, įgyvendina ir tobulina darbuotojų atrankos valdymo, darbo santykių valdymo ir administravimo, tikslų nustatymo, vertinimo ir ugdymo bei komptencijų valdymo procesus ir konsultuoja darbuotojus su tuo susijusiais klausimais;
koordinuoja, įgyvendina ir tobulina naujų darbuotojų adaptavimo bei mentorystės procesą Agentūroje;
pagal poreikį organizuoja vidines darbuotojų apklausas / tyrimus, atlieka jų analizę bei gautus rezultatus pristato Agentūros vadovams ir darbuotojams;
veda mokymus Agentūros darbuotojams;
konsultuoja darbuotojus asmeninio bei profesinio tobulėjimo klausimais;
atnaujina su personalo valdymu ir administravimu susijusią informaciją Agentūros vidinėje svetainėje SAVAS;
pavaduoja padalinio vadovą ir kitą Skyriaus personalo specialistą kai jų nėra darbe dėl ligos, komandiruotės, atostogų ar kitų priežasčių;
vykdo kitas Agentūros procesuose ir kituose dokumentuose numatytas funkcijas bei vadovų pavestas užduotis, susijusias su Agentūros veiklos tikslais ir neprieštaraujančias Lietuvos Respublikos įstatymams ir kitiems teisės aktams.