turintys vidurinį ir/arba aukštąjį išsilavinimą (studijuojantys aukštojoje mokykloje)
gerai išmanantys bendrąsias raštvedybos taisykles bei kalbos kultūros reikalavimus, turintys gerų darbo kompiuteriu įgūdžių, sklandžiai dėstantys mintis;
mokantys naudotis naujomis ryšių perdavimo ir kitomis organizacinės technikos perdavimo priemonėmis;
mokantys kaupti, sisteminti informaciją;
gebantys dirbti su dideliu kiekiu duomenų/informacijos;
gerai mokantys valstybinę lietuvių kalbą (raštu ir žodžiu);
pareigingi, darbštūs, kūrybiški, pasižymintys kruopštumu ir atsakingumu, gebantys savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą;
turintys komandinio darbo įgūdžių;
privalumas – turintys vairuotojo pažymėjimą (B kategorija).
PAGRINDINĖS FUNKCIJOS
teikia pagalbą su projektų koordinavimu dirbantiems darbuotojams, partneriams, ekspertams ir kitoms suinteresuotoms šalims;
savo kompetencijų ribose atsako į klausimus, priima ir suteikia informaciją telefonu, el. paštu;
pagal poreikį renka ir sistemina projektų įgyvendinimui ir administravimui reikiamą informaciją;
užtikrina projektų veiklų įgyvendinimą ir administravimą patvirtinančių dokumentų tinkamą saugojimą;
tvarko projektų bylas bei suregistruoja reikiamus dokumentus;
rengia projektų darbuotojų susirinkimų ir susitikimų protokolus pagal poreikį;
pagal kompetenciją rengia raštus, pažymas, suvestines ir kitus dokumentus, susijusius su projektų administravimo darbais;
organizuoja konsultacijas ir susitikimus su partneriais ir kitomis suinteresuotomis šalimis;
nuolat informuoja tiesioginį vadovą apie veiklos eigą ir kylančias problemas, siūlo sprendimus;
vykdo kitas Agentūros procesuose ir kituose dokumentuose numatytas funkcijas bei vadovų pavestas užduotis, susijusias su Agentūros veiklos tikslais ir neprieštaraujančias Lietuvos Respublikos, ES įstatymams ir kitiems teisės aktams.