turintys ekspertinio darbo patirtį švietimo srityje;
išmanantys profesinio mokymo Lietuvoje sistemą ir jos specifiką, Lietuvos Respublikos švietimo įstatymą, Lietuvos Respublikos profesinio mokymo įstatymą;
išmanantys darbo rinkos Lietuvoje aspektus ir naujoves; susipažinę su dokumentais, susijusiais su ketvirtąja pramonės revoliucija „Pramonė 4.0“, skaitmeninimu ir žaliąja transformacija;
mokantys analizuoti, gebantys planuoti, organizuoti darbo krūvį, kaupti, sisteminti ir apibendrinti informaciją, rengti išvadas bei sugebantys numatyti problemas ir siūlyti galimus jų sprendimo būdus;
turintys gerus darbo kompiuteriu įgūdžius, galiojantį B kategorijos vairuotojo pažymėjimą;
gerai mokantys valstybinę kalbą (raštu ir žodžiu);
pareigingi, kruopštūs, kūrybiški, gebantys savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą;
turintys komandinio darbo įgūdžių, gebantys koordinuoti veiksmus su kitais komandos nariais, gebantys atstovauti susitikimuose su kitomis įstaigomis.
PAGRINDINĖS FUNKCIJOS
atlieka išsamią analizę Lietuvos regionuose (su ekspertų komanda vyksta į Lietuvos regionus), skirtą išanalizuoti regioninius plėtros planus, savivaldybių plėtros strategijas, žmogiškųjų išteklių stebėsenos informaciją, užimtumo tarnybos duomenis, demografinę statistiką ir prognozes bei galimą įtaką švietimo įstaigų tinklui ir kt. susijusią informaciją;
vykdo profesinio mokymo įstaigų, darbdavių asociacijų ir kitų socialinių partnerių apklausas, siekiant išsiaiškinti poreikius dėl trūkstamos įrangos ir priemonių, planus ir strategijas dėl būsimų programų, specialistų rengimo ir pan.;
atlieka funkcijas, susijusias su regioninių diskusijų planavimu, organizavimu: organizuoja regionines diskusijas, dalyvauja regioninėse diskusijose (pristato aktualias temas regioninių diskusijų metu, kuruoja darbo grupių diskusijas), rengia regioninių diskusijų ataskaitą, pagal poreikį atlieka kitas su regioninių diskusijų organizavimu ir vykdymu susijusias funkcijas;
rengia galutinę tyrimo (analizės) ataskaitą;
bendradarbiauja su projekto koordinatoriumi, ekspertų komandos vadovu bei projekto administravimo komanda;
konsultuoja projeko partnerius projekto klausimais;
pagal kompetenciją rengia raštus, pažymas, suvestines ir kitus dokumentus, susijusius su projekto įgyvendinimu;
nuolat informuoja ekspertų komandos vadovą apie darbų eigą, tarpinius rezultatus, kylančias problemas, siūlo sprendimus;
atlieka kitas teisės aktuose ir Agentūros procesuose numatytas funkcijas bei vadovų pavestas užduotis, susijusias su Agentūros veiklos tikslais ir neprieštaraujančias Lietuvos Respublikos įstatymams ir kitiems teisės aktams.