susipažinę su Lietuvos Respublikos įstatymais, Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, ES teisės aktais, reglamentuojančiais ES, ir kitos finansinės paramos skyrimą bei valdymą, finansinę ir buhalterinę apskaitą, viešuosius pirkimus;
turintys ne mažesnę kaip 2 metų patirtį projektų administravimo / vykdymo srityje;
turintys patirtį socialinio darbo srityje;
turintys patirties dirbant su keletu skirtingų komandų / interesų grupių vienu metu;
mokantys analizuoti, gebantys planuoti, organizuoti darbo krūvį, kaupti, sisteminti ir apibendrinti informaciją, rengti išvadas bei sugebantys numatyti problemas ir siūlyti galimus jų sprendimo būdus;
turintys gerus darbo kompiuteriu įgūdžius;
gerai mokantys valstybinę kalbą (raštu ir žodžiu) ir vieną iš ES kalbų;
pareigingi, kruopštūs, kūrybiški, gebantys savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą;
turintys komandinio darbo įgūdžių.
PAGRINDINĖS FUNKCIJOS
užtikrina efektyvų / kokybišką projekto įgyvendinimą, savo veikla siekdamas, kad projekte įgyvendinamos paslaugos projekto tikslinei grupei būtų prieinamos ir kokybiškos;
Įgyvendina Prevencinių socialinių paslaugų apraše numatytas funkcijas (bendradarbiaudamas su Metodiniu kompleksinių paslaugų šeimai centru (toliau – Metodinis centras), teikia jam informaciją, reikalingą kompleksinių paslaugų šeimai kokybei gerinti, dalydamasis gerąja kompleksinių paslaugų šeimai organizavimo ir teikimo patirtimi bei rizikomis);
atlieka teikiamų paslaugų turinio vertinimą, teikia rekomendacijas (atsižvelgiant, kad paslaugų tiekėjų didelė gausa, bei jų teikiamų paslaugų skaičius didelis, vertinimas atliekamas pagal metinį planą);
bendradarbiaujant su savivaldybėmis, atlieka paslaugų atitikimo gyventojų poreikiams vertinimą;
atlieka periodines apklausas, siekiant nustatyti teikiamų paslaugų kokybę bei atitikimą projekto dalyvių lūkesčiams;
esant poreikiui, vertina paslaugų teikėjų darbuotojų kompetenciją teikti paslaugas projekte;
esant poreikiui, vyksta į vizitus / patikras pas paslaugų teikėjus;
bendradarbiauja su Metodiniu centru – identifikuoja gerąsias patirtis bei rizikas, inicijuoja pasidalijimą šia informacija, dalyvauja susitikimuose dėl paslaugų kokybės aptarimo;
esant poreikiui, teikia įžvalgas Metodinio centro parengtai informacinei, metodinei medžiagai;
bendradarbiauja su projekto partneriais rezultatų siekimo ir veiklų vykdymo klausimais;
užtikrina projekto dalyvių tikslinės grupės atitikimą PFSA reikalavimams;
atlieka reikalingų dokumentų (teisės aktų) analizę;
bendradarbiauja su kitomis suinteresuotomis šalimis (ministerijomis, savivaldybėmis, paslaugų teikėjais ir pan.);
esant poreikiui, teikia pagalbą projekto ekspertams / specialistams ir projekto administravimo komandai;
dalyvauja rengiant PFSA ir kitus susijusius dokumentus, prireikus – jų pakeitimus;
rengia raštus, pažymas, suvestines, ataskaitas ir kitus dokumentus, susijusius su projekte teikiamų paslaugų įgyvendinimu;
vykdo veiklos įgyvendinimo stebėseną (analizuoja, vertina, prognozuoja) ir, esant poreikiui, inicijuoja reikiamus dokumentų pakeitimus;
nuolat informuoja projekto administravimo komandą apie projekto eigą ir kylančias problemas, siūlo sprendimus;
vadovų nurodymu teikia pagalbą paskirtiems auditoriams ir kitų suinteresuotų institucijų pareigūnams;
pavaduoja kitą ekspertą / specialistą, kai jo nėra darbe dėl ligos, komandiruotės, atostogų ar kitų priežasčių;
pagal kompetenciją dalyvauja rengiant su projektų vykdymu susijusius procesus ir kitus dokumentus bei užtikrina procesų įgyvendinimą, peržiūrą, tobulinimą, rekomenduoja pakeitimus bei prižiūri jų įgyvendinimą;
pagal kompetenciją atstovauja Agentūrą projekto įgyvendinimo klausimais (darbo grupių, komisijų, komitetų, tinklų ir pan. veiklose);
atlieka kitas teisės aktuose, projekte ir Agentūros procesuose numatytas funkcijas bei vadovų pavestas užduotis, susijusias su Agentūros veiklos tikslais ir neprieštaraujančias Lietuvos Respublikos įstatymams ir kitiems teisės aktams.